top of page

UW MENING
TELT!

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Geef uw suggestie, klacht of compliment dus altijd aan ons door!

WAT ONZE CLIËNTEN ZEGGEN

Bent u niet helemaal tevreden?

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kan u terecht op Allesoverhetgebit.nl. Vragen kan u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP), tel. 0900 202 5012.

Klachtenregeling

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het voorkomen dat u vindt dat u verkeerd of onzorgvuldig bent behandeld in onze praktijk. Het is van belang dat u iets met deze onvrede doet. Spreek ons hierover alstublieft aan, dan proberen we uw klacht op te lossen.

Meer informatie

Is uw klacht nog niet opgelost, dan kan u uw klacht indienen bij de ER IS IETS MISGEGAAN, een onafhankelijke klachtenregeling. Een klachtenfunctionaris zal dan tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden. Klik op onderstaande button om door te gaan naar de klachtenregeling.

bottom of page